Direktlänk till inlägg 16 augusti 2014

This is me

Av Olivia - 16 augusti 2014 11:09

 

This is who I am

 

Namn: Olivia

Ålder: 13 i September 

Gör på fritiden: Är med vänner, leer, ritar, läser, dansar (På dansskola), spelar fiol, sjunger och skriver musik.     

Älskar: Musik, Resor Mina vänner, kultur & Min familj

Idoler: Dove Caremon, Laura Marano, Kyary Pamyu Pamyu, Zendaya & Olivia Holt

Favorit musik: Det mästa, pop, K-pop & J-pop, Allt som går att dansa till.

Favorit färg: Rosa, men också baby blå, violet och ljust grön

Läser häslt: Fantasy (Som t.ex spiderwick) 

Favorit program: Liv and maddie, Spartikelmysteriet, Aou Annat ♥

 

Favorit anime och manga: Black butler & Rozen Maiden men jag gillar också Naruto, Death Note, Shaman king, Sailor moon & Pokemon

 

Vi ses 

Huge♥

  

 

 
 
Bakaneko

Bakaneko

17 augusti 2014 21:46

Välkommen till bloggvärlden! Det är alltid roligt att välkomna nya animefans här x3
High five på Death Note!~

http://soraya-chan.bloggplatsen.se

Olivia

17 augusti 2014 21:52

Tack för att du här så snäll!
Kul att det finns fler Death Note fans! ♥
Tack så mycket för att u kollade på min blogg!
Och jag veldade bara säga att jag gillar din blogg jätte mycket. Så bra blogg!♥

/Olivia-Chan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia - 30 augusti 2014 16:42


Efter två veckor i Internationella Engelska Skolan, är det då konstigt att man blir sjuk?   Hehe Skojade bara men allvarligt det är sååå jobbigt att vara sjuk...    åå... Förlåt att jag inte har bloggat på länge. Skolan tar över mitt liv...  J...

Av Olivia - 17 augusti 2014 20:42

      Nu när sommarn snart är slut och skolan startar. Tänkte jag berätta lite om min sommar.     Min skolavslutning i 6:an var ganska annolunda än mina andra skolavslutning. (För att jag bytte skola i 5:an, Min gamla byskola stängdes. V...

Av Olivia - 17 augusti 2014 10:55

Nu kommer lite musik som jag lyssnar på nu!        Count Me In from Liv and Maddie, Dove Cameron     Who I am from Austin and Ally, Ross Lynch     Steal your heart from Austin and Ally, Ross Lynch     Get lost, Icona ...

Presentation


Hejsan!♥
Jag är Olivia, välkommen till min blogg.
Jag kommer att blogga om mitt liv, resor,
skolan, anime & manga, musik och annat skoj! ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards